zaterdag 9 mei 2009


Vanmiddag zijn we weer lekker met het vrouwtje naar het park geweest.
Er waren op het strandje heel veel honden, en ik siron was best wel onder de indruk van een grommende franse bulldog hihi. Ik Senna dus heb weer heerlijk achter een bal aan gezwommen en Siron heeft het geprobeerd maar durfde maar tot zijn oksels.
Morgen heb ik Siron weer cursus bij Fred Riet en dan gaan we gelijk even kijken naar de wedstrijd behendigheid op de Boxerclub Dordrecht waar Senna ook traint.
Ik zal aan het vrouwtje vragen of ze foto,s neemt van de wedstrijd.

2 opmerkingen:

  1. Ha die lieve Senna en stoere Siron ik had op mijn site gelezen dat jullie nu ook een blogsite hebben, dat is tof ik zal vaak jullie blog volgen.......een heerlijke boxerlik van Naru

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou siron dat zwemmen komt nog wel hoor. gewoon nog even gedult en dan zul je zien dan zwem je senna zo voorbij.
    veel plezie rmorgen op cursus en naderhand bij de agility.
    Ook een aantal van onze leden zijn bij deze wedstrijd aanwezig , mijn baasje en ikzelf moeten lesgeven bij onze kringgroep.

    gr. Harald & Rousha

    BeantwoordenVerwijderen