woensdag 20 mei 2009

Hebbes op bezoek




Hoi Hoi, Zondag was mijn (Siron)vader, op bezoek, dat vonden wij met zijn allen heel leuk.

Toen ie aankwam met zijn baasjes Hans en Lian zijn we eerst met zijn allen naar het park gegaan. We hebben daar heerlijk met zijn drieën gespeeld en achter balletjes aangerend.
Heerlijk en alles ging ook heel goed we konden het leuk met elkaar vinden, terwijl mijn vader en ik aan het rennen waren lag mevrouw Senna op een tak te kauwen.
Mijn vader en ik moesten ook nog even poseren, maar daar hadden we eigenlijk niet zo zin in.
Vader Hebbes is Nederlands Kampioen en mijn baasjes vinden hem ook erg mooi en lief.
Ik lijk zelfs op mijn vader zeggen ze, in ieder geval net zo eigenwijs hihihihiu.
Daarna zijn we thuis uit gaan rusten en hebben de baasjes samen koffie gedronken.
Ik ben heel blij dat ik nu mijn Pa ook eens gezien heb en hoop hem nog vaak te zien, een vader heb je toch wel nodig enzo hihih, Senna is een beetje mijn Ma, maar naar haar luister ik niet zo goed. Maar ja Dit was onze Zondag

Tot ziens

Senna & Siron

1 opmerking:

  1. Mooi verslag Siron (en Senna)
    Het was inderdaad leuk om je weer eensw te zien.
    Dit doen we vast vaker. Ik wens je alvast succes op de jonge hondendag. Laat je beste kant zien.
    We horen nog van de uitslag.
    Groetjes Hebbes

    BeantwoordenVerwijderen