zondag 7 juni 2009

K9 tuigjes super stoer en makkelijk voor de baas



Na wat heen en weer gemaild te hebben met het baasje van Kiara van Wellenstein, en gehoord te hebben dat het K9 tuigje echt werkt, is ons vrouwtje internet gaan afspeuren of deze tuigjes ook bij ons in de buurt verkocht worden. En ja hoor, zo gingen we na het baasje overgehaald te hebben naar Beestenspul in Rotterdam.
Ik Siron was eerst aan de beurt, pashokje in en passen maar, een oranje is het geworden, vonden ze het best passen bij mijn mooie gestroomde lijfje. Ik mocht ook een tekst uitzoeken, aan de ene kant ben ik Macho en aan de andere kant ben ik een bodyguard. Superstoer en zit nog lekker ook. Toen was ik Senna aan de beurt, na wat meetwerk en wat kleuren te hebben gezien, kwamen we tot de conclusie dat rood bij mij het mooiste staat bij mijn mooie hertenkleurige vachtje. En ja ik mocht ook een tekst uitzoeken, aan de ene kant ben ik een balljunkie en aan de andere kant ben ik girlpower. Wij vinden het heerlijk, ons nekje is nu helemaal vrij en de tuigjes gaan heel makkelijk om, koppie erdoor, sluitinkje bij de buik en klaar is kees.
Ons baasje had zo iets van "ja het zal allemaal wel, ze hebben weer wat uitgevonden" maar na een uitlaatbeurt was hij helemaal enthousiast en ons vrouwtje helemaal natuurlijk.
En ja iedereen op straat keek natuurlijk al naar ons, maar nu staan er zelfs file,s in Ambacht hihihi.
Nou Kiara bedankt voor de Tip namens ons vrouwtje, zie de foto,s van ons die ze gelijk hebben gemaakt.

Boxerlebbers van Senna & Siron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten