woensdag 30 september 2009

Bultje was goedaardig


Hallo nou dat is wel ff een tijdje geleden he na al die toestanden met het bultje in mijn oor wat is weggehaald.
Nou gelukkig was de uitslag van de kweek goed. Het vrouwtje, baasje en kindbaasje waren super blij, vrouwtje ging zelfs huilen van blijdschap.
Mijn oortje wordt al steeds mooier, als je het niet weet zie je er niks van zei Senna tegen mij.

Die kap op mijn hoofd vond ik nog het lastigste, maar ja daar leer je als boxer ook mee leven hoor. Je vindt allerlei manieren om toch je zin te krijgen of ergens bij te kunnen hihihi.

Het baasje en vrouwtje hebben er dus een flinke borrel op genomen op die goede uitslag, samen met de twee buurjongens, Niek en Eric. Nou ik vond het maar een troep, al die peuken en drank op tafel, ben er dus maar onder gaan liggen.

Nou dit was weer ff een korte update hihihi met wat leuke foto,s

Lebber Siron & Senna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten